قوانین مرجوعی

.1 شرایط مرجوعی

  • کالا باید در مدت ۷ روز کاری پس از دریافت، برای مرجوعی ارسال شود.
  • کالا باید در وضعیت اولیه، بدون استفاده و سالم باشد.
  • بسته‌بندی کالا نباید باز یا آسیب دیده باشد.

۲. کالاهای مرجوعی قبول شده

  • کالاهای معیوب یا خراب که در زمان دریافت مشکل داشته‌اند.
  • کالاهایی که با سفارش ثبت شده مغایرت دارند (مثلاً مدل یا رنگ اشتباه).
  • کالاهایی که به هر دلیلی از آن رضایت ندارید، در صورتی که شرایط بالا رعایت شده باشد.

۳. کالاهای مرجوعی قبول نشده

  • کالاهایی که به دلیل استفاده نادرست آسیب دیده‌اند.
  • کالاهایی که بسته‌بندی آنها باز شده یا آسیب دیده باشد.
  • کالاهای مصرفی یا یکبار مصرف.

۴. مراحل مرجوعی

  • ابتدا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام کنید.
  • تیم پشتیبانی شما را راهنمایی می‌کند و آدرس بازگشت کالا را می‌دهد.
  • کالا را با بسته‌بندی مناسب و کامل به آدرس اعلام شده ارسال کنید.
  • پس از دریافت و بررسی کالا، هزینه کالا به حساب شما برگشت داده خواهد شد یا در صورت تمایل کالای جایگزین ارسال می‌شود.

۵. هزینه ارسال بازگشت

  • هزینه ارسال مرجوعی بر عهده مشتری است مگر در مواردی که کالا معیوب یا اشتباهی ارسال شده باشد.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما